Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
14.7 C
Thessaloniki
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
spot_img

Το portal του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης …εγχειρίδιο εκπαίδευσης για Σουηδούς σπουδαστές

To portal  Thessaloniki.travel του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι αυτό που “προσκάλεσε” στην πόλη τους σπουδαστές Σουηδικού Κολλεγίου τουριστικής εκπαίδευσης.

Δεκαεφτά σπουδαστές του Κολλεγίου Katrineberg που βρίσκεται κοντά στο Göteborg , συνοδεία δύο καθηγητών τους βρίσκονται απο προχθές στην Θεσσαλονίκη για να γνωρίσουν την κοινωνική ζωή της πόλης και να έρθουν σε επικοινωνία με άτομα που ασχολούνται στον τομέα του τουρισμού, με τον οποίο σχεδιάζουν να ασχοληθούν επαγγελματικά στο μέλλον.

Οπως ανέφεραν ο τουρισμός στην Σουηδία είναι ένας τομέας που αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο και οι σπουδαστές από το Κολλέγιο Katrineberg επέλεξαν την Ελλάδα και την Θεσσαλονίκη για αυτό το εκπαιδευτικό τους ταξίδι.

Η επιλογή της Θεσσαλονίκης δεν ήταν τυχαία καθώς έχουν απο καιρό εντοπίσει το portal προορισμού Τhessaloniki.travel του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης  που παρουσιάζεται σε πέντε γλώσσες (Ελληνικά,Αγγλικά,Ρωσικά,Κινέζικα και Γερμανικά)  για να εξετάσουν την δομή, την λειτουργία του και την αποδοτικότητά του ως μέσο προβολής της Θεσσαλονίκης.

Η ομάδα των σπουδαστών και καθηγητών επισκέφθηκε τα γραφεία του ΟΤΘ στην Εγνατία Οδό όπου τους έγινε παρουσίαση της λειτουργίας αλλά και των ενεργειών μάρκετινγκ που υλοποιεί ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

“Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες που γίνεται αυτό “ ανέφερε η πρόεδρος του Οργανσιμού Τουρισμού-αντιπεριφεριάρχης της Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου.

Εχουν προηγηθεί οι φοιτητές του τμήματος Μεταφραστών από το Πανεπιστήμιο Τεργέστης της Ιταλίας οι οποίοι στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και της δοκιμασμένης τεχνογνωσίας πρότειναν να προσθέσουν την Ιταλική γλώσσα στις γλώσσες προβολής του τουριστικού portal της Θεσσαλονίκης.

Το thessaloniki.travel συμπληρώνει σε λίγο καιρό δύο χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο κι αποτελεί μαζί με τα social media του ΟΤΘ ( Facebook,Twitter,Instagram) και την ιστοσελίδα για νέους youththessaloniki.com τον ψηφιακό πυλώνα της τουριστικής Θεσσαλονίκης με χιλιάδες επισκέψεις απ την Ελλάδα κι όλο τον κόσμο.

“H εικόνα του portal έδρασε ως μαγνήτης για την επιλογή των Σουηδών” σπουδαστών σχολίασε η κα Πατουλίδου κι αυτό μόνο ικανοποίηση μπορεί να προκαλέσει στους δημιουργούς και τους συντελεστές του Thessaloniki.travel.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

- Advertisement -spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ