Συναυλίες σπουδαστών ωδείων στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Συναυλίες σπουδαστών ωδείων στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Σπουδαστές από τρία ωδεία της Θεσσαλονίκης -το Μακεδονικό Ωδείο, το Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης και το Ωδείο Άνω Πόλης Θεσσαλονίκης- θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στην τρίτη από τις συναυλίες του «Κύκλου Νέων Μουσικών».

 

Ο κύκλος αυτός είναι ένας νέος θεσμός του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης που έχει στόχο να δώσει βήμα στους ανερχόμενους ταλαντούχους μουσικούς, που βρίσκονται ακόμη στο στάδιο της εκπαίδευσης αλλά έχουν ήδη κατακτήσει ένα υψηλό μουσικό επίπεδο.

 

Η συναυλία θα δοθεί την Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020 στις 21.00, στο αίθριο της αίθουσας «Μωρίς Σαλτιέλ». Πρόκειται για έναν ιδιαίτερο χώρο στον 5ο όροφο του κτιρίου Μ2, ο οποίος τώρα αξιοποιείται για πρώτη φορά με συστηματικό τρόπο. Η είσοδος σε όλες τις βραδιές του «Κύκλου» είναι ελεύθερη, κάθε συναυλία διαρκεί περίπου μία ώρα και πραγματοποιείται με τήρηση όλων των ενδεδειγμένων μέτρων υγειονομικής ασφάλειας.

 

Πρόγραμμα:

 

Μακεδονικό Ωδείο

 

Charles-Marie Widor (1844-1937), Σουίτα για φλάουτο και πιάνο αρ. 1, έργο 34: iii. Romance. Andantino, iv. Final. Vivace

Πάλιτσα Ιβανόβα – φλάουτο

Ιωάννα Πολυζωίδου – πιάνο

 

 

Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης

 

Fritz Kreisler (1875-1962), Praeludium & Allegro in the style of Pugnani

Κατερίνα Κελέκη – βιολί

Νουνέ Δονικιάν – πιάνο

 

Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791),Padre, germani, addio!”, άρια της Ilia, από την όπερα Ιδομενέας

Δέσποινα Ανδρανιώτη – σοπράνο

Ελεονώρα Καλαϊτσίδου – πιάνο

 

Pyotr Ilyich Tchaikovsky (1840-1893), Ρωσικός Χορός, από το μπαλέτο Η Λίμνη των Κύκνων

Αιμιλία Γκασπαριάν – βιολί

Γιασμίν ΑταμπεκιάνΓκασπαριάν – πιάνο

 

Franz Liszt (1811-1886), Σπουδή Υπερβατικής Δεξιοτεχνίας αρ. 10 σε φα ελάσσονα, “Appassionata

Μαρία Ψυχομάνη – πιάνο

 

 

Ωδείο Άνω Πόλης Θεσσαλονίκης

 

Frédéric Chopin (1810-1849), Νυχτερινό αρ. 2 σε μι ύφεση μείζονα, έργο 9

Μαργαρίτα Σαράντη – πιάνο

 

Σόλων Μιχαηλίδης (1905-1979), Νοσταλγία για βιολί και πιάνο (μεταγραφή: Μίκης Μιχαηλίδης)

Ειρήνη Πελαγία – βιολί

Χαρά Κατσαρού – πιάνο

 

Jacques C. M. Widerkehr (1759-1823), Σονάτα για όμποε και πιάνο: ii. Menuetto, iv. Allegro

Νικόλαος Χριστιανός – όμποε

Μαργαρίτα Σαράντη – πιάνο

 

Vittorio Monti (1868-1922), Csárdás για βιολί και πιάνο

Δέσποινα Ματθαίου – βιολί

Χαρά Κατσαρού – πιάνο

 

Νίκος Ξανθούλης (1962-), Φαντασία για τρομπέτα και πιάνο

Βασίλειος Ξανθόπουλος – τρομπέτα

Γεώργιος Γκίκας – πιάνο

 

————————————————————————————————

 

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020

Έναρξη: 21.00

Χώρος: Αίθριο αίθουσας «Μωρίς Σαλτιέλ», κτίριο Μ2

Είσοδος ελεύθερη (προσκλήσεις διατίθενται ηλεκτρονικά στο www.tch.gr και στα εκδοτήρια του Μεγάρου)

 

————————————————————————————————

 

Πρόγραμμα των επόμενων συναυλιών του «Κύκλου Νέων Μουσικών»

 

3/9: Σπουδαστές Σύγχρονου Ωδείου Θεσσαλονίκης, Ωδείου Μουσικό Κολλέγιο, Ωδείου Φίλιππος Νάκας

9/9: Φοιτητές Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

 

Ο θεσμός αναμένεται να συνεχιστεί και κατά τη χειμερινή περίοδο.

 

————————————————————————————————

 

Οδηγίες για την ασφαλή διεξαγωγή εκδηλώσεων σε ανοιχτούς χώρους

Κατά τη διεξαγωγή των εκδηλώσεων θα τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα με βάση τις ισχύουσες Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις και τις υποδείξεις του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ. Τα κυριότερα σημεία είναι τα εξής:

 

– Επιτρέπονται μόνο καθήμενοι θεατές.

– Ανά δύο θέσεις πρέπει να υπάρχει κενός χώρος.

– Σε περίπτωση ομαδικής κράτησης, ο μέγιστος αριθμός ορίζεται στα τέσσερα άτομα με κενό χώρο από την επόμενη κράτηση.

– Θα πρέπει να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον τριών μέτρων μεταξύ της σκηνής και της πρώτης σειράς θεατών.

– Κατά την είσοδο και έξοδο του κοινού, αλλά και όπου αλλού χρειάζεται, θα πρέπει να τηρούνται ουρές με αποστάσεις 1,5 μέτρου.

– Ο συντονισμός της ροής και η τοποθέτηση των θεατών στις θέσεις τους γίνεται υποχρεωτικά από ταξιθέτες.

– Η χρήση μάσκας από κάθε θεατή κατά την είσοδο και μέχρι την τοποθέτησή του στη θέση του, καθώς και κατά την έξοδό του, είναι υποχρεωτική.

– Η χρήση μάσκας κατά τη χρήση του ασανσέρ είναι υποχρεωτική.

– Δεν προβλέπεται διάλειμμα.

– Υπάρχει ισχυρή σύσταση για ηλεκτρονική προμήθεια εισιτηρίων.