Η απευθείας πτήση Θεσσαλονίκη – Λάρνακα θα διατηρηθεί και τον χειμώνα, όπως ανακοίνωσε ο εμπορικός αντιπρόσωπος της Cyprus airways Κώστας Μελάς, κατά την ομιλία του, το βράδυ της Πέμπτης 2 Ιουνίου σε εκδήλωση που διοργάνωσε το υφυπουργείο τουρισμού της Κύπρου με την Cyprus airways, στο ξενοδοχείο Μediterranean, στη Θεσσαλονίκη. Στην διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε ο επαναπροσδιορισμός του τουριστικού τομέα του νησιού της Αφροδίτης.
«Η Θεσσαλονίκη αποτελεί για εμάς έναν πάρα πολύ σημαντικό προορισμό, για τον οποίο θέλουμε να εξασφαλίσουμε τη συνδεσιμότητα με την Κύπρο, αλλά και να υποστηρίξουμε την τοπική αγορά των τουριστικών πρακτόρων ώστε να προσφέρουν ένα ποιοτικό και ανταγωνιστικό προϊόν. Θέλουμε να γίνουμε η πρώτη επιλογή των επιβατών από την Ελλάδα προς την Κύπρο”, τόνισε ο κ. Μελάς (φωτογραφία).
Ο κ. Μελάς ανέφερε ότι οι ελληνικοί προορισμοί της εταιρείας φέτος το καλοκαίρι είναι περισσότεροι από ποτέ, με τα αεροσκάφη της εταιρείας να εκτελούν εβδομαδιαία δρομολόγια προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Πρέβεζα Μύκονο, Ρόδο, Σκιάθο και Σαντορίνη. Τα δρομολόγια της εταιρείας συμπληρώνουν άλλοι τέσσερις προορισμοί της Μέσης Ανατολής ((Τελ Αβίβ, Βηρυτός, Κάιρο και Τζέντα), όπου επίσης εκτελούνται εβδομαδιαίες πτήσεις.
Ο κ. Στυλιανός Μπεκύρας, Sales Μanager της Cyprus airways, περιέγραψε ότι “ευελπιστούμε να μπορέσει ο Θεσσαλονικιός πολίτης και όχι μόνο, αλλά γενικά ο βορειοελλαδίτης, να γνωρίσει την Κύπρο, χωρίς να ταλαιπωρηθεί με τιμές αρκετά ανταγωνιστικές και προσιτές. Ήδη από τον Απρίλιο, οπότε ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις Λάρνακα – Θεσσαλονίκης, έχουμε πληρότητα που αγγίζει το 65% και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό».
Την εκδήλωση προλόγισε η συνεργάτιδα του υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου κ. Ελένη Ζαχαρή, η οποία και παρουσίασε, μεταξύ άλλων, και το λογότυπο της νέας τουριστικής καμπάνιας «Love Cyprus», λέγοντας πως “έχουμε πάρει τη χρωματική μας παλέτα από την ελιά και τη φύση μας, το πράσινο, το πορτοκαλί από τον ήλιο, από τον πολιτισμό μας το κίτρινο και το μπλε από τον ουρανό και τη θάλασσα. Έχουμε δημιουργήσει ένα ευέλικτο ευπροσάρμοστο διαχρονικό λογότυπο που θα ταίριαζε στο ψηφιακό κόσμο με τον οποίο επικοινωνούμε τους στόχους μας”.
Σε βίντεο που προβλήθηκε, επισημάνθηκε ότι η καμπάνια προβολής της Κύπρου στηρίζεται στις παραλίες με τις γαλάζιες σημαίες, τη γαστρονομία, τα θεματικά πάρκα και τα χριστουγεννιάτικα χωριά, τις επτά οινικές διαδρομές, τα 52 σηματοδοτημένα μονοπάτια, τον προσκυνηματικό τουρισμό με τις δέκα βυζαντινές εκκλησίες που περιλαμβάνονται στον κατάλογο της UNESCO, τον τουρισμό ευεξίας, τις υποδομές υγείας και τα γήπεδα γκολφ. Επίσης, αναδεικνύονται τουριστικές περιοχές και υποδομές ειδικών ενδιαφερόντων, όπως το γεωπάρκο Τροόδους, το υποβρύχιο μουσείο Musan στην Αγία Νάπα που άνοιξε τις πύλες του στις 31 Ιουλίου 2021, η Μαρίνα Αγίας Νάπας, δυναμικότητας 600 σκαφών που είναι από τις πιο σύγχρονες στην Ευρώπη, καθώς επίσης και το θέρετρο City if Dreams Mediterranean κοντά στη Λεμεσό, με τα 500 δίκλινα δωμάτια και σουίτες 5 αστέρων που περιλαμβάνει και καζίνο.
Σε χαιρετισμό της, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κ. Βούλα Πατουλίδου, τόνισε πως η Κύπρος, -και ειδικά η Μαρίνα Αγίας Νάπας-, αποτελεί τον οδηγό για το τρόπο με τον οποίο θα πρέπει και η Ελλάδα να αξιοποιήσει τις ακτές της.