Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
17.4 C
Thessaloniki
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
spot_img

Ξεκίνησε η κατασκευή των κυκλικών κόμβων στην οδό Απ. Κουγιάμη, στη Θέρμη

Ξεκίνησαν χθες το πρωί, Δευτέρας 7 Νοεμβρίου, οι εργασίες κατασκευής των δυο κυκλικών κόμβων στην οδό Απόστολου Κουγιάμη και συγκεκριμένα στις διασταυρώσεις της με τις οδούς Ανδρέα Παπανδρέου και Αθανασίου Διάκου. Στο πλαίσιο της κατασκευής του έργου έχουν τεθεί σε ισχύ κάποιες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Συγκεκριμένα, από το πρωί της Δευτέρας η οδός Απ. Κουγιάμη έχει κλείσει στο ύψος του άλσους του Αγίου Τρύφωνα, στη διασταύρωση με το δρόμο Θέρμης – Χαριλάου, στην κάθοδο προς την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών. Έτσι, οι οδηγοί οι οποίοι χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο δρόμο προκειμένου να εξέλθουν στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών θα πρέπει επιλέξουν άλλες διαδρομές. Επίσης η οδός Απ. Κουγιάμη παραμένει αποκλεισμένη, στα τμήματα στα οποία εκτελούνται οι εργασίες. Ειδικότερα, σε πρώτη φάση έχει κλείσει ο δρόμος στη διασταύρωση με την οδό Αθανασίου Διάκου και σε δεύτερη φάση θα κλείσει και στη διασταύρωση με την οδό Ανδρέα Παπανδρέου. Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από παρακαμπτηρίους οδούς και πιο συγκεκριμένα από τις οδούς Στ. Καζαντζίδη – Ματσούκα – Παναγή Τσαλδάρη. Η διάρκεια κάθε μίας φάσης θα είναι περίπου 45 ημέρες.

Η κατασκευή των δύο κυκλικών κόμβων αποτελεί μέρος του έργου “Διαμόρφωση κυκλικών κόμβων οδού Κουγιάμη με οδούς Α. Παπανδρέου και Αθαν. Διάκου και λοιπές επεμβάσεις στο οδικό δίκτυο”. Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 502.000  ευρώ (με Φ.Π.Α.) υλοποιεί ο δήμος Θέρμης και η αρμόδια Αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων. Περιελάμβανε επίσης την βελτίωση του ηλεκτροφωτισμού στον κόμβο Λήδα Μαρία και την ανάπλαση τμήματος της οδού Αγιορειτών Πατέρων, στο Τριάδι, τα οποία έχουν ήδη ολοκληρωθεί.

Η κατασκευή των δύο κόμβων, μαζί με τον ήδη υπάρχοντα στη διασταύρωση της Κουγιάμη με την Παναγή Τσαλδάρη έχουν στόχο να βελτιώσουν τις συνθήκες οδικής ασφάλειας, μέσω του περιορισμού της ταχύτητας των οχημάτων. Παρά το γεγονός ότι το μέγιστο όριο ταχύτητας είναι στα 40 χιλιόμετρα/ώρα, εντούτοις πολλοί οδηγοί αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες, παρότι πρόκειται για δρόμο εντός οικισμού. Επιπλέον, η συγκεκριμένη οδός εξυπηρετεί και πολλές διαμπερείς μετακινήσεις από την περιοχή του Πανοράματος προς την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο την κυκλοφορία.

Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει:

– Κατασκευή  διαχωριστικών νησίδων σε κάθε έναν από τους τέσσερις κλάδους του κόμβου.

– Πλακόστρωση των πεζοδρομίων της οδού Απ. Κουγιάμη, Α. Παπανδρέου και Αθαν. Διάκου στην περιοχή των δύο κόμβων.

– Ηλεκτροφωτισμό.

– Τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης (προειδοποιητικές, ρυθμιστικές και πληροφοριακές).

– Διαγράμμιση οδοστρώματος (διαβάσεις, διαχωριστικές γραμμές κ.λπ.).
Ο κάθε κόμβος στις διασταυρώσεις της οδού Απ. Κουγιάμη με τις οδούς Αν. Παπανδρέου και Αθ. Διάκου θα έχει ακτίνα 5,5 μ, ώστε να είναι εφικτή η κυκλοφορία και των βαρέων οχημάτων.

Σε δηλώσεις του ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Σπύρος Γαντάς σημείωσε πως «πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για την ασφαλέστερη κυκλοφορία των πολιτών και τη διέλευση των οχημάτων. Έχουν τοποθετηθεί οι απαραίτητες σημάνσεις προσωρινών κυκλοφοριακών μέτρων οι οποίες ισχύουν με την έναρξη του έργου την Δευτέρα 7 Νοεμβρίου. Είναι έργο μεγάλης σημασίας προκειμένου να ρυθμιστεί η κυκλοφορία των οχημάτων με την ταυτόχρονη μείωση της ταχύτητας στα συγκεκριμένα οδικά τμήματα.

Με τους κυκλικούς κόμβους εξυπηρετείται καλύτερα η κυκλοφορία και μειώνεται η πιθανότητα των ατυχημάτων. Οι κυκλικοί κόμβοι έχουν το πλεονέκτημα της διέλευσης των οχημάτων με ασφάλεια, χωρίς φωτεινούς σηματοδότες και τα κυκλοφοριακά προβλήματα που αυτοί δημιουργούν. Παράλληλα, δεν επιτρέπουν στους οδηγούς να αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες από κόμβο σε κόμβο. Ζητούμε την υπομονή και την κατανόηση όσων διέρχονται καθημερινά από αυτά τα σημεία καθώς για τις επόμενες λίγες εβδομάδες θα υπάρξει μερική ταλαιπωρία, ωστόσο τα έργα είναι εντελώς απαραίτητα για την οδική ασφάλεια».

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

- Advertisement -spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ