Η 33η διεθνής έκθεση τουρισμού Philoxenia συνιστά τον απόλυτο προορισμό για όλους τους επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού. Για το 2017, η σημαντικότερη τουριστική έκθεση της χώρας, όπως περιγράφεται από τους διοργανωτές, υποδέχεται επαγγελματίες και κοινό στις 10-12 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.
Στόχος της φετινής Philoxenia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή της καθώς την τελευταία τριετία ο σημαντικότερος κλάδος της ελληνικής οικονομίας – ο τουρισμός – παρουσιάζεται μέσα από μια άρτια οργανωμένη και πλήρη έκθεση.
Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της περσινής διοργάνωσης απέδειξαν ότι η Philoxenia παραμένει μετά από 30 και πλέον χρόνια διοργάνωσης η έκθεση ορόσημο για τον κλάδο του τουρισμού.
- Η συνολική επισκεψιμότητα στις εκθέσεις Philoxenia – Hotelia αυξήθηκε κατά 46% έναντι της διοργάνωσης του 2015, με πάνω από 20.000 άτομα να περνούν τις πύλες τους,
- Ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών σχεδόν διπλασιάστηκε, καθώς η αύξηση άγγιξε το 91%
- 70% περισσότεροι ήταν οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση.
Η Philoxenia “τρέχει” ένα από τα μεγαλύτερα και άρτια οργανωμένα προγράμματα εμπορικών επισκεπτών με προγραμματισμένες συναντήσεις μεταξύ hosted buyers και εκθετών, δηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την ουσιαστική συμβολή της στο επιχειρείν του κλάδου.
Το πρόγραμμα συνιστά αποτέλεσμα των διεθνών διασυνδέσεων της ΔΕΘ – HELEXPO και τελεί υπό την εποπτεία του Ινστιτούτου Εκθεσιακών Ερευνών και την αιγίδα του ΕΟΤ. Οι hosted buyers προέρχονται από τους χώρους των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και θα επιλέξουν να προγραμματίσουν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες που θα υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής τους. Το 2016 πάνω από 5.500 επιχειρηματικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν μεταξύ εμπορικών επισκεπτών και εκθετών, ανοίγοντας τον δρόμο για τη σύναψη συμφωνιών.
Ιδιαίτερα πλούσιο ήταν το «μενού» των παράλληλων εκδηλώσεων των δύο εκθέσεων, που έγινε πόλος έλξης όχι μόνο για τους εμπορικούς επισκέπτες αλλά και για το κοινό.
Ταυτόχρονα, μέσω του συνεδρίου της Philoxenia και των Philoxenia b2b workshops, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με ειδικού ενδιαφέροντος θέματα όπως Νέες τεχνολογίες, Νέες μορφές Εναλλακτικού Τουρισμού (γαστρονομικός, ιατρικός, βιωματικός κλπ.), Digital Marketing, Web travelling, Travel Blogging, Μεταφορές.
Τέλος, τα “Philoxenia Happenings” αποτελούν μια σειρά ειδικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται σε καθορισμένο χρόνο από τους συμμετέχοντες, πάντα σε συνεργασία με τους διοργανωτές. Κατά τη διάρκεια των special happenings, συμμετέχουσες περιφέρειες και εταιρίες διοργανώνουν μικρές γιορτές που αποσκοπούν στην πληρέστερη παρουσίαση κάθε επιμέρους περιοχής μέσω της τοπικής μουσικής, γαστρονομίας και άλλων εθίμων.
Περισσότερες πληροφορίες http://philoxenia.helexpo.gr/el