Η PayPal είναι τώρα διαθέσιμη για τους επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από όλον τον κόσμο για την αγορά εισιτηρίων τόσο από την εταιρική ιστοσελίδα όσο και μέσω κινητών συσκευών. Αυτό ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία μάλιστα τονίζει πως για να γιορτάσει τη συνεργασία αυτή, ένα τρένο που θα φέρει το εμπορικό σήμα της PayPal θα συνδέσει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, το λιμάνι του Πειραιά, με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», για τους επόμενους μήνες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., καθηγητής κ. Φίλιππος Τσαλίδης, δήλωσε σχετικά: «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταβαίνει σε μία νέα εποχή με ολοένα αυξανόμενες και απαιτητικές προκλήσεις. Ως μία σύγχρονη εταιρία, που διαρκώς εξελίσσεται, δεσμευόμαστε να παρέχουμε νέες, καινοτόμες υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό. Η συνεργασία μας με την PayPal σηματοδοτεί ακριβώς αυτό: τη συνεχή προσπάθεια που καταβάλλουμε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών. Προσφέροντας τη δυνατότητα πληρωμής μέσω PayPal, αναβαθμίζουμε την εμπειρία ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου κάνοντάς την ακόμη πιο εύκολη.»
Ο ταξιδιωτικός και τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα αναπτύσσεται όλο και περισσότερο κάθε χρόνο και αναμένεται να αυξηθεί στην τάξη των 15,1 δις. ευρώ το 2018. Έχει πλέον αναχθεί σε μία από τις κινητήριες δυνάμεις της ελληνικής οικονομίας, με πρόβλεψη να αντιπροσωπεύει το 22,7% ή σχεδόν το ένα τέταρτο του ΑΕΠ της χώρας έως το 2028.
Εντός του 2018 η Ελλάδα αναμένεται να υποδεχθεί τουλάχιστον 32 εκατομμύρια τουρίστες από ολόκληρο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων επισκεπτών από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, όπου τρεις στους τέσσερις κατοίκους (δηλαδή, το 75%) είναι ήδη ενεργοί χρήστες της PayPal.
«Η Ελλάδα είναι μία από τις βασικές αγορές για την PayPal, κυρίως σε σχέση με τους κλάδους ταξιδίων και μεταφορών», σημειώνει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. «Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη σύμπραξή μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως μέρος των ευρύτερων δεσμεύσεων και οραμάτων μας στην αγορά αυτή, ειδικά μάλιστα πριν από την έναρξη της υψηλής τουριστικής περιόδου. Πιστεύουμε ότι η νέα αυτή συνεργασία που εγκαινιάζουμε είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να κάνει ευκολότερη τη ζωή των ταξιδιωτών και θα έχει θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τους ξένους τουρίστες και τους εγχώριους επιβάτες.»