Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου, 2024
24.7 C
Thessaloniki
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου, 2024
spot_img

“Εκπαιδευτικός Όμιλος” – Ένας νέος θεσμός για όλη την Ελλάδα και την Κύπρο – Έναρξη υποβολής αιτήσεων

Το εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων σε συνεργασία με φορείς από όλη την Ελλάδα ανακοινώνει την έναρξη υποβολής αιτήσεων για την υλοποίηση ενός καινοτόμου θεσμού, που φιλοδοξεί να εξαπλωθεί σε όλη την Ελλάδα, του «Εκπαιδευτικού Ομίλου». Όπως περιγράφεται στην ανακοίνωση:

ΣΚΟΠΟΣ

Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος είναι ένα μέρος συνάντησης ανθρώπων, που τους ενδιαφέρει η Ψυχολογία, η Συμβουλευτική, η Αυτογνωσία, η Εκπαίδευση, οι Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες, η Οικονομία και οι Διεθνείς Σχέσεις, το Θέατρο, η Ποίηση και η Λογοτεχνία, η Μάθηση μέσω Περιπέτειας.

Ανοιχτοί χώροι, καφές, διάλογος, δραστηριότητες πεδίου, έρευνες δράσης, βιωματική εκπαίδευση…

Κάθε εκπαιδευτικός κύκλος αποτελείται από 10 έως 20 τρίωρες συναντήσεις, που περιλαμβάνουν τη θεωρητική προσέγγιση ενός γνωστικού αντικειμένου, συμβουλευτική παρέμβαση – συζήτηση και -όπου είναι εφικτό- μάθηση με δραστηριότητες πεδίου σε εξωτερικό χώρο (μάθηση μέσω περιπέτειας).

Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι τα “μαθήματα” είναι στην πραγματικότητα συζητήσεις και διαλεκτικές περιπέτειες, που περιλαμβάνουν προσωπικές αφηγήσεις και συμβουλευτικές προσπελάσεις.

Έτσι, το μάθημα, πέρα από πηγή γνώσεων, γίνεται και βήμα διαλόγου, ευκαιρία έκφρασης και υποστήριξης. Σε χαλαρή διάθεση με καφέ ή τσάι προσεγγίζουμε αλληλοβοηθητικά τα φλέγοντα ζητήματα.

ΑΙΤΗΣΗ

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για την Ψυχολογία, τη Συμβουλευτική, την Προπονητική Ζωής και την Εκπαίδευση.

ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΡΥΘΜΟ ΜΑΘΗΣΗΣ

Οι νέες τεχνολογίες εισήλθαν στη ζωή μας, για να επιτρέψουν σε εκείνους που έχουν φρενήρεις εργασιακούς και προσωπικούς ρυθμούς, αλλά και όσους δεν έχουν γεωγραφική πρόσβαση στις πόλεις, που διεξάγεται το πρόγραμμα με δια ζώσης συναντήσεις.

Για τον λόγο αυτό σας δίνεται η δυνατότητα να το παρακολουθήσετε ολόκληρο εξ αποστάσεως με έναν συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης, με ψηφιακό διδακτικό υλικό και βιντεοσκοπημένες συναντήσεις.

Η κατάρτιση γίνεται σε πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης με εύκολη και κατανοητή πρόσβαση.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

(οι θεματικές καθώς και η σειρά παρουσίασής τους μπορούν να αλλάζουν, ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τη διαθεσιμότητα των διδασκόντων)

Πώς να αλλάξετε ολοκληρωτικά τον εαυτό σας. Τεχνικές και επισημάνσεις για αυτούς που πήραν απόφαση να αναλάβουν οι ίδιοι τη διαχείριση της ζωής τους. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Μαθαίνω για τα παιδιά. Μια εισαγωγή στην Παιδοψυχολογία. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Θετική Ψυχολογία: Εναρμονίστε τη διάθεση σας, ώστε να καθορίζετε την ποιότητα της καθημερινότητάς σας. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων , δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Δεξιότητες συμβουλευτικής: Αναδείξετε τον εαυτό, που ξέρει να αφουγκράζεται τις προσωπικές ανάγκες και τα ζητήματα, που απασχολούν τους άλλους. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων , δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Επαγγελματικές δεξιότητες για τον 21ο αιώνα: Νέες εργασιακές σχέσεις, αλλαγή σταδιοδρομίας σε οποιαδήποτε ηλικία. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Ο μύθος της αυτοεκτίμησης: Τεχνικές για άμεση τόνωση του πιο σημαντικού δείκτη αυτοσεβασμού και επιτυχίας. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Οι βρικόλακες του συναισθήματος: Εξαρτητικές Προσωπικότητες- Η τυραννία της υπερευαισθησίας- Χειριστικά άτομα (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Οι αυταπάτες του νου και της καρδιάς: Μηχανισμοί άμυνας, μύθοι και προσωπικές αφηγήσεις (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Συντροφικές, ερωτικές σχέσεις, έμφυλες ταυτότητες και οι σύγχρονοι μετασχηματισμοί τους (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Μοναξιά: Μια ψυχολογική πανδημία. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Αναπτύξετε τα κοινωνικά σας δίκτυα, ώστε να διασφαλίσετε συναισθηματική υποστήριξη και πρόσβαση σε καίριες πληροφορίες. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Κλινική Ψυχολογία και κοινωνική νοσηρότητα. Αυτό που νιώθω είναι “φυσιολογικό” ή “παθολογικό”. Κριτήρια κατάταξης συμπεριφορών. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων , δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Ενισχύστε τη μνήμη σας. Μια περιήγηση στον θαυμαστό κόσμο της γνωστικής ψυχολογίας. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Δεξιότητες επικοινωνίας. Δημιουργική έκφραση, ιδιόλεκτος και αποκωδικοποίηση μηνυμάτων. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Αντιμετωπίστε τη σύγχρονη κατάθλιψη και τις μη ορατές παραλλαγές της. Ξεπεράστε τη μελαγχολία μέσα από την άσκηση. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Δυναμική της ομάδας: Ανακαλύψτε, αποδεχτείτε ή τροποποιήστε τους κοινωνικούς σας ρόλους. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Ηγέτες της καθημερινότητας: Αυξήστε την προσωπική σας επιρροή και το γόητρο (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης)

Βάλτε τη θεατρική έκφραση στη ζωή σας. (Συνδυασμός θεωρητικής προσπέλασης και βιωματικών ασκήσεων, δραστηριότητες πεδίου [όταν είναι εφικτή η διενέργειά τους] ή ανάλυση περίπτωσης

– 20. Πρακτικές εφαρμογές στην ψυχολογία και τη συμβουλευτική (Ασύγχρονες παρεμβάσεις μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

ΑΙΤΗΣΗ

Προαιρετικές Δραστηριότητες Πεδίου

Οι δραστηριότητες πεδίου (όπου προσφέρονται) αφορούν στα ακόλουθα πεδία:

  1. Γιατί;
  • Δημιουργήσαμε ένα υπαίθριο CAMPUS για να αναπτύξουμε σκεπτόμενους ανθρώπους.
  • Δημιουργήσαμε ένα υπαίθριο CAMPUS για να συνδυάσουμε την εκπαίδευση με την αναψυχή.
  • Δημιουργήσαμε ένα υπαίθριο CAMPUS για να προβληματίσουμε, να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε σκεπτόμενους ανθρώπους.
  1. Πώς;

Σε υπαίθριες εγκαταστάσεις του Edutainment Center λειτουργεί το open campus μας.

Open, γιατί είναι υπαίθριο και ανοιχτό σε κάθε άνθρωπο που θέλει να βελτιώσει τον εαυτό του και να αναπτύξει σχέσεις ασφάλειας & εμπιστοσύνης με τον/την σύντροφο, τα παιδιά και τους φίλους.

 

  1. Τι;

OPEN CAMPUS σε προκαθορισμένες ημερομηνίες

Πολλαπλασιαστικά οφέλη

  • Οι συμμετέχοντες έχουν πρόσβαση σε ψηφιακά βιβλία και επιστημονικά περιοδικά, ενθαρρύνονται να δημοσιεύουν κείμενα τους σε σελίδες με 80.000 μέλη ή σε επιστημονικά journals, εφόσον οι εργασίες τους πληρούν τα κριτήρια.
  • ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στο μηνιαίο ασύγχρονο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ενισχύστε την παρουσία σας στα socialmedia» διάρκειας 10 ωρών.

Μέθοδοι διδασκαλίας

Το πρόγραμμα βασίζεται στην μικτή εκπαίδευση με δια ζώσης συναντήσεις (54 ώρες) και την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (10 ώρες).

Οι σύγχρονες συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στις πόλεις: Αθήνα (Καστρί), Σέρρες, Γιαννιτσά, Ναύπακτο, Πάτρα, Καρδίτσα, Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη.

Το ασύγχρονο υλικό εκπαίδευσης χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες: πρωτότυπο, συναφές και, εφόσονυπάρχει, εποπτικό. Η συνηθέστερημορφή του είναι σε pdf, σε ppt ή σε βίντεο και θα επισυνάπτεται στο προσωπικό σας email. Σε κάθεπερίπτωσηπροτείνεταιεκτεταμένηβιβλιογραφία.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Διάρκεια: Μάιος 2022- Δεκέμβριος 2022

(54 ώρες σύγχρονων, δια ζώσης συναντήσεων- 10 ώρες ασύγχρονης- εξ αποστάσεως εκπαίδευσης)

Δίδακτρα: 200€ σε 4 δόσεις των 50€

*** Όσοι δεν έχουν τον χρόνο να παρακολουθήσουν ολόκληρο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα μπορούν να επιλέξουν μία ή παραπάνω μηνιαίες ενότητες με δίδακτρα 30 ευρώ ανά ενότητα.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ

Επιστημονικά Υπεύθυνοι/ες: Αθανάσιος Δαβαλάς, Ειρήνη Καραμπάση, Μαρία Γιουμούκη

Πληροφορίες: Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων

https://www.labheron.gr/

ΑΙΤΗΣΗ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλέφωνα & email υπεύθυνων προγράμματος

(Εργάσιμες μέρες και ώρες 9.00-20.30):

6944991632, mariayioumouki@hotmail.com(Μαρία Γιουμούκη)

6984359222, karampasirini@gmail.com (Ειρήνη Καραμπάση)

210 7484845, info@labheron.gr (Αθανάσιος Δαβαλάς- Υπεύθυνος του Εργαστηρίου ΤΠΕ Ήρων)

Τηλέφωνα και email συντονιστών:

Γιαννιτσά:

6943141563, tanyatsakrakidreamhouse@gmail.com

(Τάνια Τσακράκη)

 

Σέρρες:

6937058101, palazi@gmail.com

(Χρυσάνθη Παλάζη)

 

Αθήνα (Καστρί):

6978991040, kostis.stamatopoulos@yahoo.gr

(Κωστής Σταματόπουλος)

 

Ναύπακτος:

6906707691, dimitrios.sinogeorgos@gmail.com

(Δημήτρης Σινογεώργος)

 

Πάτρα:

6906707691, dimitrios.sinogeorgos@gmail.com

(Δημήτρης Σινογεώργος)

 

Θεσσαλονίκη:

6980137062, elpidalog@gmail.com

(Ελπίδα Παπαδανιήλ)

 

Καρδίτσα:

6982213401, mariayioumouki@hotmail.com(Μαρία Γιουμούκη)

 

Καλαμάτα:

6982213401, mariayioumouki@hotmail.com

(Μαρία Γιουμούκη)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

- Advertisement -spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ