Βάλερυ Κοντάκου
Η Βάλερυ Κοντάκου ζει μεταξύ Αθήνας και Νέας Υόρκης. Μετά την αποφοίτησή της από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, εργάστηκε ως μοντέζ ήχου για τους αδερφούς Μέιζλς, την Ντέμπορα Ντίκσον, την Ανίτα Θάτσερ, μεταξύ πολλών άλλων. Το 1989 σκηνοθέτησε το πρώτο της ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους με τίτλο A Quality of Light. Το 1994 έγινε υποδιευθύντρια του Hellenic Foundation στη Νέα Υόρκη και ίδρυσε το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου της Νέας Υόρκης. Το δεύτερο μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ της Who’s on First? (2006) προβλήθηκε στις ΗΠΑ, στην Ελλάδα, στη Φιλανδία και στη Νότια Κορέα. Το 2007 ίδρυσε την εταιρεία παραγωγής Exile Films στην Αθήνα και το 2009 την ΑΜΚΕ Exile Room, εστιάζοντας στην κοινωνική επιρροή των ντοκιμαντέρ. Η Βασίλισσα της Νέας Υόρκης, η τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία της, έκανε πρεμιέρα στο docNYC και στη συνέχεια προβλήθηκε σε πολλά άλλα διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ. Τον Μάιο του 2024 θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις ΗΠΑ από την Greenwich Entertainment.
Η Βάλερυ Κοντάκου ζει μεταξύ Αθήνας και Νέας Υόρκης. Μετά την αποφοίτησή της από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, εργάστηκε ως μοντέζ ήχου για τους αδερφούς Μέιζλς, την Ντέμπορα Ντίκσον, την Ανίτα Θάτσερ, μεταξύ πολλών άλλων. Το 1989 σκηνοθέτησε το πρώτο της ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους με τίτλο A Quality of Light. Το 1994 έγινε υποδιευθύντρια του Hellenic Foundation στη Νέα Υόρκη και ίδρυσε το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου της Νέας Υόρκης. Το δεύτερο μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ της Who’s on First? (2006) προβλήθηκε στις ΗΠΑ, στην Ελλάδα, στη Φιλανδία και στη Νότια Κορέα. Το 2007 ίδρυσε την εταιρεία παραγωγής Exile Films στην Αθήνα και το 2009 την ΑΜΚΕ Exile Room, εστιάζοντας στην κοινωνική επιρροή των ντοκιμαντέρ. Η Βασίλισσα της Νέας Υόρκης, η τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία της, έκανε πρεμιέρα στο docNYC και στη συνέχεια προβλήθηκε σε πολλά άλλα διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ. Τον Μάιο του 2024 θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις ΗΠΑ από την Greenwich Entertainment.
Ρέιτσελ Λέα Τζόουνς
Η Ρέισελ Λέα Τζόουνς είναι μια βραβευμένη με Emmy σκηνοθέτρια ταινιών μυθοπλασίας. Η πορεία που έχει διαγράψει στον χώρο (καθώς εργάστηκε στους τομείς του σεναρίου, της παραγωγής, της σκηνοθεσίας και του μοντάζ – εκτείνεται σε δύο δεκαετίες και σε τρεις ηπείρους. Η δουλειά της έχει διακριθεί από την Asia Pacific Screen Academy (APSA), ήταν υποψήφια για τα βραβεία PGA και IDA, επιλέχτηκε από την EFA, τιμήθηκε από το Cinema Eye και προκρίθηκε για τα Όσκαρ. Aπόφοιτος του Φεστιβάλ και του Ινστιτούτου Sundance (δύο φορές στο παρελθόν) και μέλος του Τμήματος Ντοκιμαντέρ του Academy of Motion Picture Arts and Sciences, έχει γυρίσει ταινίες της που συνάντησαν κριτική αναγνώριση, προβλήθηκαν σε διάφορα φεστιβάλ ανά τον κόσμο και έχουν αναμεταδοθεί σε δεκάδες κανάλια. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται οι 500 Dunam on the Moon (2002) Ashkenaz (2007), Gypsy Davy (2012) και Advocate (2019). Η τελευταία προβλήθηκε στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης το 2019 και απέσπασε το βραβειο της επιτροπής για το Καλύτερο Ντοκιμαντέρ και το βραβείο FIPRESCI.
Η Ρέισελ Λέα Τζόουνς είναι μια βραβευμένη με Emmy σκηνοθέτρια ταινιών μυθοπλασίας. Η πορεία που έχει διαγράψει στον χώρο (καθώς εργάστηκε στους τομείς του σεναρίου, της παραγωγής, της σκηνοθεσίας και του μοντάζ – εκτείνεται σε δύο δεκαετίες και σε τρεις ηπείρους. Η δουλειά της έχει διακριθεί από την Asia Pacific Screen Academy (APSA), ήταν υποψήφια για τα βραβεία PGA και IDA, επιλέχτηκε από την EFA, τιμήθηκε από το Cinema Eye και προκρίθηκε για τα Όσκαρ. Aπόφοιτος του Φεστιβάλ και του Ινστιτούτου Sundance (δύο φορές στο παρελθόν) και μέλος του Τμήματος Ντοκιμαντέρ του Academy of Motion Picture Arts and Sciences, έχει γυρίσει ταινίες της που συνάντησαν κριτική αναγνώριση, προβλήθηκαν σε διάφορα φεστιβάλ ανά τον κόσμο και έχουν αναμεταδοθεί σε δεκάδες κανάλια. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται οι 500 Dunam on the Moon (2002) Ashkenaz (2007), Gypsy Davy (2012) και Advocate (2019). Η τελευταία προβλήθηκε στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης το 2019 και απέσπασε το βραβειο της επιτροπής για το Καλύτερο Ντοκιμαντέρ και το βραβείο FIPRESCI.
Σουντίπ Σάρμα
Ο Σουντίπ Σάρμα εργάζεται ως προγραμματιστής για το Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σάντανς, με ειδίκευση στα μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ. Διετέλεσε Διευθυντής Προγράμματος για το Palm Spring International ShortFest από το 2020 έως το 2023 και προσωρινός καλλιτεχνικός διευθυντής για την έκδοση του 2022. Έχει εργαστεί στον προγραμματισμό φεστιβάλ και οργανισμών όπως το Φεστιβάλ Ινδικού Κινηματογράφου του Λος Άντζελες και η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών. Έχει επίσης χρηματίσει μέλος πολλών επιτροπών σε φεστιβάλ όπως το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο, το Dokufest, το Hot Docs και το Cinema Eye Honors. Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Τμήμα Κινηματογράφου και Media του UCLA και έχει διδάξει μαθήματα κινηματογράφου και τηλεόρασης σε διάφορα πανεπιστήμια στη Νότια Καλιφόρνια.
Ο Σουντίπ Σάρμα εργάζεται ως προγραμματιστής για το Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σάντανς, με ειδίκευση στα μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ. Διετέλεσε Διευθυντής Προγράμματος για το Palm Spring International ShortFest από το 2020 έως το 2023 και προσωρινός καλλιτεχνικός διευθυντής για την έκδοση του 2022. Έχει εργαστεί στον προγραμματισμό φεστιβάλ και οργανισμών όπως το Φεστιβάλ Ινδικού Κινηματογράφου του Λος Άντζελες και η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών. Έχει επίσης χρηματίσει μέλος πολλών επιτροπών σε φεστιβάλ όπως το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο, το Dokufest, το Hot Docs και το Cinema Eye Honors. Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Τμήμα Κινηματογράφου και Media του UCLA και έχει διδάξει μαθήματα κινηματογράφου και τηλεόρασης σε διάφορα πανεπιστήμια στη Νότια Καλιφόρνια.