Η μετάφραση εντάσσεται σε συντονισμένη στρατηγική του ΟΤΘ για την αγορά του Ισραήλ.
Η στρατηγική περιλαμβάνει δράσεις ενίσχυσης της προβολής της Θεσσαλονίκης όπως:
- Fam trιps για δημοφιλή ΜΜΕ όπως το τηλεοπτικό κανάλι i24news και την εκπομπή “Holy Land Uncovered“.
- Φιλοξενία εκπροσώπων της αεροπορικής εταιρίας Sun D’Or (θυγατρική της El Al).
- Οnline campaigns με δύο πολύ μεγάλα μέσα (Walla και Haaretz) με σκοπό την κειμενική προβολή της Θεσσαλονίκης στα media του Ισραήλ.
- Εσωτερική παραγωγή video για την «εβραϊκή διαδρομή» της Θεσσαλονίκης, που προβάλλει τα εβραϊκά ίχνη μέσα στον χρόνο.
- Οδηγό τσέπης στα εβραϊκά
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του ΟΤΘ κ. Βούλα Πατουλίδου επεσήμανε:
«Oι ταξιδιώτες από το Ισραήλ είναι στις πρώτες θέσεις των αλλοδαπών εθνικοτήτων που επισκέπτονται και μένουν στην πόλη. Πριν λίγο καιρό διοργανώσαμε webinar σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων FedHATTA, απευθυνόμενοι στους τουριστικούς πράκτορες του Ισραήλ.
Η συνεργασία μας με το γραφείο ΕΟΤ εξωτερικού του Ισραήλ και τον προϊστάμενο του κ. Βασιλειάδη είναι άριστη. Η μετάφραση του portal thessaloniki.travel στα εβραϊκά ήταν επιβεβλημένη. Συνεχίζουμε με επιπλέον δράσεις για την προβολή του προορισμού, προγραμματισμένες μέχρι το τέλος του χρόνου».
Αξίζει να σημειωθεί πως τα εβραϊκά είναι η 9η γλώσσα που «μιλάει» το thessaloniki.travel μετά τα Αγγλικά, Ελληνικά, Σερβικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Ρωσικά και Κινέζικα.