Ημερίδα Ενημέρωσης για το Πρόγραμμα ERASMUS+, Βασική Δράση 1 & 2: Τομείς Σχολικής Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη, στις 16 Μαρτίου, στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | |
10:00–10:30 | Προσέλευση συμμετεχόντων – Εγγραφές |
10:30- 11:00 | Χαιρετισμοί
· Θωμάς Μπαχαράκης, Aν. Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας · Λεωνίδας Παπαστεργίου-ΙΚΥ, Aν. Προϊστάμενος Διεύθυνσης Ειδικών Προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών · Βάνα Σωτηροπούλου – ΙΚΥ, Aν. Προϊσταμένη του Τμήματος Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης |
11:00– 11:15 | «Ευρωπαϊκά Προγράμματα και δράσεις στηνΠ.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας»
Ευλαμπία Κύζα, Κρυσταλλία Στάικου– Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας,Προωθήτριες Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων |
11:15– 11:35 | «Βασική Δράση 1 – Περιγραφή της δράσης – Διαπίστευση (accreditation) οργανισμών (ΚΑ120)»
Μαρία Καραμπάτσου–ΙΚΥ, Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης, Βασική Δράση 1 (ΚΑ1) |
11:35–12:05 | «Συμπράξεις μικρής κλίμακας (ΚΑ210) – Περιγραφή της δράσης – Παρουσίαση και οδηγίες συμπλήρωσης της αίτησης»
Δήμητρα Δημητρίου -ΙΚΥ, Συντονίστρια Βασικής Δράσης 2 (ΚΑ2), Τομέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης |
12:05 – 12:15 | «Οριζόντιες προτεραιότητες προγράμματος ERASMUS+ και η διάσταση της Ένταξης και Πολυμορφίας»
ΕλίναΜαυρογιώργου – ΙΚΥ, Inclusion Officer, Προβολή και Αξιοποίηση Αποτελεσμάτων Erasmus+ |
12:15 – 12:25 | «Πράσινη Ανάπτυξη και Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα: Πρακτικές για τα σχέδια ERASMUS+»
Ελπίδα Βάγια – ΙΚΥ – Green Contact Point, Διασφάλιση Ποιότητας Erasmus+ |
12:25 – 13:00 | Διάλειμμα |
13:00 – 13:45 | «Συμπράξεις Συνεργασίας (ΚΑ220) – Περιγραφή της δράσης – Παρουσίαση και οδηγίες συμπλήρωσης της αίτησης»
Τάσος Μπάρμπας – ΙΚΥ, Συντονιστής Βασικής Δράσης 2 (ΚΑ2), Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης, TCAOfficer |
13:45 – 14:00 | «ΚαλέςΠρακτικέςΙΚΥ 2022 –ΓΕΛΠεντάποληςΣερρών: CLIL – Connected Learning Inspiring Livesin Europe»
Θεοδώρα Γκένιου, Εκπ/κός κλ. ΠΕ06, Πρεσβ.eTwinning (περιοχές Σερρών- Κιλκίς) |
14:00–14:30 | Ερωτήσεις-Συζήτηση |