Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
16.3 C
Thessaloniki
Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
spot_img

Σεμινάριο για την λειτουργία του αναπνευστικού και φωνητικού συστήματος. 

Σεμινάριο σε τρεις κύκλους με τον Άκη Λαλούση, βαρύτονο, καθηγητή Μελοδραματικής του Κ.Ω.Θ, διοργανώνει το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι θέλουν να μάθουν μέσα από τις αναπνευστικές και φωνητικές ασκήσεις την λειτουργία και την διαχείριση της φωνής, ανεξαρτήτου επιπέδου από  σπουδαστές μονωδίας μελοδραματικής ακόμα και χορωδών.

Στο πρώτο σκέλος του σεμιναρίου των αναπνευστικών ασκήσεων μπορούν να λάβουν μέρος και σπουδαστές των σχολών πνευστών

Τα μαθήματα είναι ομαδικά (Βασικές γνώσεις  ανατομίας του αναπνευστικού συστήματος είδη  αναπνευστικών ασκήσεων )και ατομικά με την δυνατότητα παρακολούθησης από όλους τους συμμετέχοντες  (Τεχνικές φωνητικές ασκήσεις είδη φωνητικών ασκήσεων). Η διάρκεια του ατομικού μαθήματος είναι 30’.

Όλοι οι συμμετέχοντες είναι ενεργά μέλη, δεν υπάρχουν ακροατές

Πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής στη Γραμματεία του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης, κα Ράνια Μουντράκη, 2316009657.

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 Ο βαρύτονος Άκης Λαλούσης γεννήθηκε στην Αθήνα.

Σπούδασε Μονωδία και Μελοδραματική στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης και αποφοίτησε το 1999 τάξη Κατερίνας Καρατζά.

Το 2002 ολοκλήρωσε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στη Νέα Υόρκη (Juilliard School of Music – Manhattan School of Music), με υποτροφία του ιδρύματος «Ωνάση».

Συμμετείχε σε σεμινάρια  των Gabriella Ravazzi, Ulrich Rademacher, καθώς και των καθηγητών του μεταπτυχιακού του, Spiro Malas και Marlena Malas στη Νέα Υόρκη (Chautaqua School of Music) .

To 1996 κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό «Φ. Νάκας» στη Θεσσαλονίκη, την ίδια χρονιά εκπροσώπησε την Ελλάδα στη συνάντηση των Ωδείων της Μεσογείου (E.C.U.M.) στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.

Συμμετείχε στις όπερες και οπερέτες σε πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Στις όπερες: “Prima la musica poi le parole” του Α. Salieri, “Dido and Aenias” του H. Purcel,

“La Serva Padrona” του G. B. Pergolesi, “Il Compattimento di Tancredi e Clorida” τoυ C. Μonteverdi,

“Il Campanello”- ”Lucia di Lammermoor” του G. Donizetti,

“The Medium” –‘’ Τhe Telephone” – “Amal and the Νight Visitors” του G. C. Menotti,

“A Midsummer Night’s Dream” του B. Britten,“Die Zauberflöte” – “Don Giovanni” του W. A. Mozart,

“Gianni Schicchi”- “La Boheme” -“Tosca”του G. Puccini“,“Carmen” του G. Bizet,

“Fidelio” του L. W. Beethoven,“Πούσκιν” του Φ. Τσαλαχούρη, “Agamemnon“του Α.Ντάρλα,

¨Κωνσταντίνος Ο Παλαιολόγος”-  “Aνατολή” του Μ. Καλομοίρη,“Ελληνικά Πάθη” του Β. Μartinou,

”L’Italiana in Algeri”- “Le Comte Ory”-‘’ Barbiere di Siviglia” του G.Rossini,

“La Traviata”- “Rigoletto” – “Ι Vespri Siciliani”-‘’ Un Ballo in Maschera”-“Othello” του G.Verdi,

“Samson et Dalila“του Saint Saëns, “The cunning  little wixen“ L. Janáček.

Στις οπερέτες: “Die Fledermaus” του J. Strauss, “Die Lustige Witwe”του F.Lehart.

Το ρεπερτόριό του επεκτείνεται και σε έργα θρησκευτικής μουσικής.

Έχει τραγουδήσει στα ορατόρια:“Χριστουγεννιάτικο Ορατόριο““Weihnachts Oratorium’’ BWV 248,

Magnificat d-dur BWV 243 του J.S.Bach.

“Άγιος Δημήτριος”-“Κύριλλος & Μεθόδος”-“Τα νεανικά χρόνια του Μεγάλου Αλεξάνδρου” του Ν. Αστρινίδη.“De Nöel” op.12 του Saint Saëns,“Jepthe” του G. Carissimi.

Στα Requiem: d-moll και Te Deum του Α. Bruckner και op. 48 του G. Faure, Ein Deutsches Requiem op.45 του J.Brahms.

Στις λειτουργίες Messe G-Dur του F. Schubert, Μesse KV317 in C του W.A. Mozart, “Petite Messe Solennelle” του G. Rossini.

Στις καντάτες “Τάφος” του Σ. Μιχαηλίδη  και “BWV 153” του J.S.Bach.

 

Επίσης έχει ερμηνεύσει κύκλους τραγουδιών κάποιους σε παγκόσμια πρώτη των:

Δ. Λιάλιου, D. Blake, Α. Κουνάδη, Α. Μουρτζόπουλου, Γ. Κουρουπού, Μ. Θεοδωράκη, Μ. Χατζηδάκη,

  1. Mahler, F.Schubert.

 

Έχει συνεργαστεί με πολλές ορχήστρες και έχει συμμετάσχει σε συναυλίες και παραγωγές όπερας

στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

 

Από τις αρχές του 2015 είναι καθηγητής της Σχολής Μελοδραματικής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

- Advertisement -spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ